Sommerferie!

Tirsdag d.16. april var der afslutning af sæsonen 2023/2024. Efter en let omgang smørrebrød, spillede vi om klubmesterskabet for 2-mandshold. Mesterskabet blev vundet af Bent og Karl med Arne og Egon på 2. pladsen.

Klubturneringen er også færdigspillet og stillingen kunne gøres op.

Kim Fuglsang blev klubmester foran Bent Olesen. Den nederste gruppe blev vundet af Kenneth Jørgensen foran Ole Carstensen.

Vis resultater fra klubturneringen

Næste aktivitet i klubben er Nordvestjysk Grand Prix, lørdag d. 17. august 2024 på havnen i Lemvig. Der åbnes for tilmelding primo maj.

Der afholdes generalforsamling tirsdag d. 3. september 2024 på Lemtorpskolen, hvorefter klubturneringen skydes i gang.

God sommer!

Ny klubmester – i Lynskak

Tirsdag d. 9. januar spillede vi om titlen som klubmester i lynskak. Vi var 13 deltagere i turneringen og spillede alle mod alle. Arne Præstholm vandt turneringen med imponerende 11 point ud af 12 mulige point og kan nu fortjent kalde sig klubmester i lynskak. Bent Olesen og Kim Fuglsang kom de næste pladser. Ryan Andreasen fik desuden præmie for at have gjort det bedst i forhold til sin forventede score.